Kriis toob välja kultuurivaldkonna hallalad ja juhtimisväljakutsed. Intervjuu Helen Sildnaga
Tavaoludes peaks neil päevil saavutama haripunkti traditsiooniliseks linnafestivaliks kujunenud Tallinn Music Week, ent eriolukorra tõttu on festivali toimumine lükkunud suve lõppu, augustisse. Ürituse peakorraldaja pilk kriisile, kohanemisele ja innovatsioonile.
Rashida Prime – Plastic Void (Pure Life, 2020)
Mõnikord panevad albumi koostajad oma üllitise nimetamisega väga täppi ning Rashida Prime’i loodud ja „Plastic Voidiks” ristitud teose puhul veel eriti mitmekülgselt.
Compound Minerals – Sacred Evil Spirit (Ataraxia / Trash Can Dance, 2020)
Kunstnik ja produtsent Mihkel Maripuu, kes varjub tume-ambient’i projektis artistinime Compound Minerals taha, võib albumiga „Sacred Evil Spirit” esmapilgul ära ehmatada.
I Wear* Experiment ootab fänne virtuaalselt oma muusikavideos osalema
Elektroonilise muusika trio I Wear* Experiment kutsub fänne üles panustama oma uude muusikavideosse. Seda muidugi olukorda arvestades virtuaalselt.
Kohting kolme lõviga
Sellest pealinna tuiksoonel tegutsevast nostalgiahõngulisest baarist ja kooskäimiskohast on pea igaühel rääkida oma lugu, ent vähesed teavad selle kolme põlvkonda siduva perekonnaäri tagamaid.
Kui muusika teeb haigeks. Intervjuu Sally-Anne Grossiga
26.–30. augustil toimuva Tallinn Music Weeki programmis on tundetööle keskenduv ettekanne, mille peab Westminsteri ülikooli muusikaäri juhtimise magistriõppe programmijuht Sally-Anne Gross. Ta on 2017. aasta uurimuse „Can Music Make You Sick?” kaasautor, millega käsitleti muusikatööstuse mõju art...
Tame Impala – The Slow Rush (Fiction, 2020)
Perfektsionism on taak, mida mitmed kunstihinged läbi ajaloo on pidanud kandma, ning erand pole ka Tame Impala nime all tegutsev Kevin Parker.
Arvustus: Homme lahingus…
„Mailased” on Peedu Saare teine avaldatud teos, debüüdi tegi ta nimelt 2018. aastal romaaniga „Pascual”. „Mailased” on lugu armastusest, traagilistest sündmustest ülesaamisest ning sellega kaasnevast üksindusest ja üksildusest.