Vale reklaam lõpeb karistusega
Kriisi ajal üritavad ettevõtjad reklaami- ja turundusvõtetega äri elus hoida, kuid valed sammud võivad lõppeda trahvi või sunnirahaga.
Coop Pank suunab uue kampaania reklaamiraha Eesti meediakanalitesse
Kodumaisel kapitalil põhinev Coop Pank otsustas suunata reedel algava uue turunduskampaania „Hoiame ühte. Toetame omasid“ reklaamieelarve ainult Eesti meediakanalitesse, et toetada kohalikke meediaettevõtteid.
Koroonaviiruse mõju majandusele ja maailmale
Ülevaade koroonaviiruse mõjust maailmamajandusele, erinevates riikides ette võetud või planeeritud sammudest koroonaviiruse põhjustatud mõjude leevendamiseks ning mõttekodade hinnangutest, kuidas koroonaviirus maailma muudab.
Joel Volkov: "Läbilöögivõime parandamiseks on vaja konsolideeruda"
Agentuuri TANK loovjuht ja partner Joel Volkov rääkis intervjuus aasta digiagentuuri tiitlist ja Eesti turundusmaastikust, muuhulgas sellest, kas Eestis on agentuure liiga palju ning kas tulevikus toob edu pigem spetsialiseerumine või täisteenuse pakkumine.
Majanduslangus kujuneb eeldatavasti suuremaks kui 6%
Iga nädal eriolukorra pikenemist Eestis ja eksportturgude taastumise edasilükkumist süvendab 2020. aasta majanduslangust umbes poole protsendi jagu, prognoosis Eesti Pank.
Koroonaajastu reklaamid: 12 näidet, kuidas kiiresti kohaneda
Viimaste nädalate peateemaks on koroonaviirus. Seda on võimatu vältida, kuna see mõjutab meie elu kõiki aspekte. Ettevõtted üle maailma tühistavad üritusi, festivale, panevad kontorid kinni ja otsivad viise, kuidas inimestele abiks olla ning uues reaalsuses äri jätkusuutlikuna hoida.
Kuidas asendada ärajäänud koosolekuid videokõnedega?
Paari järgmise nädala või isegi kuu jooksul teevad väga paljud ettevõtted kaugtööd ja paljudele on see uus kogemus. Näost näkku suhtlus on piiratud või välistatud ja enamus koosolekuid kolib internetti või toimuvad telefoni teel. Kuidas ja miks võtta kasutusele videokõned ning mis on selle eelise...
Tarbijatel on ümber nähtamatu skafander, millest reklaamsõnumid läbi ei lähe
Meedia hinnad on odavad, inimeste meediatarbimine suur. Kodus olevad inimesed ostavad jätkuvalt toitu ja esmatarbekaupu – seega peaks olema hea aeg reklaamimiseks. Kas see ikka on nii?
Ohvrid ja kangelased. Eriolukorra esimene nädal, teateid tandrilt
Järgnev ei ole kriitika, vaid lihtsalt tähelepanekud, natuke nagu kriisiaegne turunduskroonika. Kodukontoris rollid teatavasti hägustuvad, nii on ka siinsetes kirjeldustes paratamatult segunenud nii professionaalne kretinism kui ka minu kui tarbija vahetud reaktsioonid.
Turvatunne heitlikel aegadel: tõhus sisekommunikatsioon
Lihtsad sisekommunikatsiooni põhimõtted aitavad heitlikel aegadel paremini hakkama saada, selgust ja usaldust luua ning meeskonnatunnet suurendada.
Hea aeg raamatusõpradele
Uurisime Rahva Raamatu turundusjuhi Kersti Küla käest, mil määral on viirusepuhang ja soovitus kodus püsida mõjutanud seda, kui palju inimesed raamatuid ostavad.
Majanduslik kaos annab väga head võimalused ettevõtte turupositsiooni parandamiseks
La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik rääkis olukorrast turundussektoris, kodukontoris töötamisest ja kriisiaja võimalustest. "Momendil on ettevõtetel väga hea võimalus kasvatada brändi lojaalsust ning mainet, kui nad oskavad tarbijaga suhestuda ning leida kriisis võimalusi," sõnas Aavik.
Majanduslik kaos kui võimalus parandada ettevõtte turupositsiooni
La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik rääkis intervjuus olukorrast turundussektoris kodukontoris töötamisest ja kriisiaja võimalustest. "Momendil on ettevõtetel väga hea võimalus kasvatada brändi lojaalsust ning mainet, kui nad oskavad tarbijaga suhestuda ning leida kriisis võimalusi," sõnas Aavik.
CASE STUDY: Will it blend? Viraalvideo klassika
Aastal 2006 sai Blendtec kuulsaks sellega, et ühena esimestest maailmas hakkas kasutama turunduses YouTube’i ja viraalvideoid. Tänaseks on Blendteci “Will it Blend” videoid vaadatud üle 500 miljoni korra.
Facebookis reklaamimine, aktsia hind ja koroonaviiruse pandeemia
Facebooki aktsia, nii nagu kogu turg, on kõvasti kukkunud ja ikka kuuleb, et super aeg osta, sest koroonaviirusega seoses on inimesed kindlasti rohkem online'is.