Case study: Bauhofi otseposti edulugu
Bauhofil on 13 kauplust üle Eesti ning sektori esimene täismahus funktsioneeriv e-pood, mis teeb neist kõige laiema katvusega ehitus- ja aiakaupade keti.
Kui sina ei vaevu aru saama kliendist, siis miks peaks tema vaevuma aru saama sinu tootest?
Käib üleüldine nuputamismäng: mida kliendid tahta võiks. Tihti kipub see aga olema tragöödia ühes vaatuses, sest klient ei saa valmistootest aru, lihtsalt ei märka seda või tal pole seda vaja. Ja nii ta kõnnib oma rahakotiga konkurendi juurde. Tuleb alustada otsast uue tootearendusega.
Parim turundus on kliendi soovitus
Bigbank Eesti äriüksuse turundusjuht Eve Järve, kes esineb 9. juunil Best Marketing Club'is, rääkis intervjuus turunduse eripäradest finantssektoris, mis on turundamise mõttes üks enim reguleeritud valdkondi.
Tele2 sõdib konkurentidega
Tele2 on alustanud reklaamikampaaniat, kus võrdleb enda internetiühenduse hindu konkurentide omaga ning kutsub soodsamat lahendust soovivaid kliente üle tulema.
Neway jalajälg Tartu linnapildis ehk häid jäneseid mahub ühele kaardile palju
Neway disainiagentuur pani kaardile kõik Tartu ettevõtted, kellega nad on 13 aasta jooksul koostööd teinud. Neway tegevjuht Arnika Kajaste rääkis Best Marketingile, kuidas selline lahe idee tekkis ning kas Tartus nähakse veel kasvuruumi. Lisatud ka galerii mõningatest Tartus tehtud töödest.
Inimesed ei saa Saku uuelt reklaamilt pilku ära
Järgneva nädala jooksul kasutatakse Tallinnas Tammsaare pargis asuval välireklaampinnal hologramm-lahendust, mis osutus esimesel päeval niivõrd pilkuköitvaks, et möödujad ei saanud sellelt silmi lahti.
Kuidas kriisi ajal meediat tarbiti?
Saates "Eetris on turundusuudised" teeme väikese kokkuvõtte TV3 Grupi juhi, Signe Suure ja Õhtuleht kirjastuse juhi Erik Heinsaarega kriisiaegse meediatarbimise eripäradest.
Best Marketing Club: kolmandana esinevad Eve Järve ja Mirjam Peetsmann
26. maist 16. juunini toimub ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. 9. juunil räägivad Bigbanki turundusjuht Eve Järve ning kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann turundusest panganduse valdkonnas.
Sihtasutuse Tartu 2024 juhiks valiti Priit Mikk
Üritusturundus- ja produktsiooniettevõtte Amazing Productions juht Priit Mikk asub 1. juulist tööle Sihtasutuse Tartu 2024 juhatuse liikmena, hakates koordineerima Euroopa kultuuripealinna ettevalmistusi ja elluviimist Tartus ning Lõuna-Eestis.
Lugu sellest, kuidas Burger King oma brändilt tolmu maha pühkis
Hiljuti Eesti turule jõudnud Burger King sai noorte seas kohe populaarseks. Rootsis aga oli neil raskusi – külastajateks olid pigem vanemad mehed kui trendikad noored. Kuidas olukord lahendati ja Burger Kingi brändilt tolm maha pühiti?
Üheleheküljeline turundusplaan – kiire tee rahani
Mul on väga hea meel, et raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ jõuab lõpuks ka meie lugejateni. Ise leidsin ingliskeelse versiooni Amazonist, lugesin selle läbi e-lugeril, kuulasin audioraamatut ja lõpuks tellisin ka paberraamatu.
Mediabrands Digital ja airBaltic said kolmanda Facebooki eduloo
Digiturundusagentuur Mediabrands Digital saavutas koostöös airBalticuga juba järjekorras kolmanda ametliku Facebooki eduloo. Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar rääkis Best Marketingile antud intervjuus, mille poolest see kahest eelmisest eduloost erineb, mida üldse kujutab endast Facebo...
Rahvusvaheline loovusfestival Golden Drum 2020 jääb ära
Enneolematu globaalse olukorra tõttu jääb loovusfestival Golden Drum tänavu ära. Järgmine Golden Drum toimub 13.-15. oktoobril 2021.