Betsafe’i eestikeelne podcast võitis maineka auhinna parima mobiiliturunduse kampaania eest
Spordiennustusportaali Betsafe Eesti podcasti tunnustati mainekal EGaming Review galal “EGR Marketing and Innovation Virtual Awards 2020” hasartmänguvaldkonna aasta parima mobiiliturunduse kampaania auhinnaga.
Case-study: Statistikaamet käivitas venekeelse Facebooki kanali
Sel suvel käivitas statistikaamet venekeelse Facebooki kanali. Tänaseks on Департамент статистики в Эстонии kanalil juba üle 700 jälgija ja tänuväärne initsiatiiv on kogunud ohtralt kiidusõnu.
Jana Kukk: koroonakriisi mõju ostlemisele – kolm järeldust
Eriolukord muutis Eesti inimeste igapäevaseid ostuharjumusi, kuid mitte niivõrd, nagu ehk arvata võiks, kirjutab strateegilise disaini agentuuri asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk värskele uuringule toetudes.
Miks peaks välireklaami lahendama tavaliselt, kui võiks lahendada eriliselt?
Sellest nädalast on väljas teistest eristuvad ambient-välireklaamid, mille puhul ei mõeldud mitte ainult kastist välja, vaid loodi lausa uus kast. Millega on tegemist?
Disaini vajatakse kriisile vaatamata
Brändingu- ja disainiettevõte Valge Creative juht Jüri Orgusaar sõnas, et kui muidu on suvi töökoormuse mõttes vaiksem olnud, siis sel aastal oli teisiti.
Koduekstra postitas juulikuu parima kliendilehe
Juulikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post kodu- ja majapidamiskaupu müüva jaeketi Koduekstra kliendilehe, tunnustati ka Koduekstra koostööpartnerit reklaamiagentuuri La Ecwador.
Kõige paremini toimivad kampaaniad, mis ei mõju reklaamina
Kolm erineva jälgijate arvuga mõjuisikut - Ilja Toome, Merlin Kase ja Kristjaana Mere - rääkisid, millised kampaaniad on sotsiaalmeedias edukad, mida sotsiaalmeedias turundades vältida tasub ja milline on nende silmis hea koostöö.
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil keskendutakse kriisikommunikatsioonile
2020. aasta on silma paistnud rohkem kui ühe kriisi poolest – listeeria, rahapesu, koroonaviirus, Keskkerakonna rahastamine. 28. oktoobril toimub kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents, kus oma ala eksperdid analüüsivad kriisidest saadud (kommunikatsiooni)õppetunde.
Kuidas saata ideaalselt ajastatud hüljatud ostukorvi e-maile?
Ilmselt ei tule erilise üllatusena asjaolu, et Internetis poodlemine on kogunud populaarsust kiiremini kui desinfitseerimisvahendid. Täidame oma virtuaalseid ostukorve imelise lihtsusega. Samaväärse lihtsusega mõtleme me erinevatel põhjustel aga ostu sooritamise osas ka ümber.
Turundus- ja reklaamikonkursi Balticbest 2020 pikendatud tähtaeg on 17. august
Võitjad selguvad 26. augustil veebi vahendusel toimuva otseülekande ajal. Võitjad tehakse teatavaks iga kategooria hääletamise lõpus ning kõik Balticbest 2020 konkursi kullad ja Grand Prix'd esitatakse loovusfestivalile EPICA osalustasuta.
Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 euro eest uuringu
Siseministeerium tellib suhtekorraldusfirmalt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu".
Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 euro eest eriolukorra uuringu
Siseministeerium tellib suhtekorraldusfirmalt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu".
Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 eest eriolukorra uuringu
Siseministeerium tellib suhtekorraldusfirmalt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu".
Kuidas analüütika ja lojaalsusprogrammid enda kasuks tööle panna?
Saates on külas analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik, kes räägib, kuidas mõõta, inimesi segmenteerida, lojaalsusprogrammi teha ning kuidas seeläbi ettevõtte tulemusi parandada.